gew

U numeru di cuntenituri cresce, Rennies Consolidated hè diventatu più forte

A squadra Rennies Consolidated Depot, parte di u gruppu Manica in Namibia, hà ricivutu recentemente un novu manutentore di containeru viotu Konecranes da Forklift and United Equipment in Walvis Bay.
U manager di a terminal Benjamin Paulus hà dettu chì l'acquistu di una altra macchina era necessariu per un incrementu significativu in u numeru di cuntenituri in u magazzinu.
"In media, più di 2,500 cuntenituri sò almacenati in u situ, è ogni ghjornu finu à 300 camioni caricanu è scaricanu cuntenituri, è l'equipaggiu attuale hè sottumessu à una carica pesante.
U novu manipulatore di carichi vioti aumenterà a produtividade è facilità u muvimentu di cuntenituri alluntanendu u pesu di e nostre altre macchine invechjate, riparà i cuntenituri è l'impilamentu di u containeru di rutina ", aghjusta Paulus.
In u 2021, u trafficu in a fila di camion in Hanna Mupetami Street à u Rennie Main Gate serà sbulicatu cù una entrata è uscita dedicata.Rennies hà ancu fattu una serie di altre migliure interne chì aiutanu à simplificà u prucessu attuale di u cantiere di u containeru.
Mark Dafel, direttore di l'operazioni in Rennies Consolidated, hà dettu chì sò fieri di inizià a furmazione di e donne in a manipulazione di container è i cunduttori di carrelli elevatori.
"Avemu recentemente numinatu duie altre donne cum'è conduttrici di carrelli elevatori è ci hè previstu di impiegà un staff simili prestu, cù u restu di a squadra apprendu rapidamente cumu uperà queste macchine.Videndu l'impiegati piglià u cuntrollu di u so postu di travagliu è travaglià dura per mantene e nostre operazioni in modu efficiente hè assai piacevule è rassicurante ", disse Dafel.
A squadra di Rennies hà chjamatu u novu manipulatore viotu "MERAKI", chì in grecu significa u travagliu d'amore, fendu qualcosa cù piacè, passione o cun dedicazione assoluta è attenzione indivisa.
Un novu carrettu Konecranes di 5,5 milioni di S$, cù una capacità di 9 tunnellate, serà utilizatu per riceve è scaricate cuntenituri vacanti.Hè statu speditu à Walvis Bay via CSCL Africa è Woker Freight Services hà cura di tutti i documenti necessarii per l'importazione è u sdoganamentu.
Mandisa Rasmeni hè stata una ghjurnalista per The Economist per l'ultimi cinque anni, inizialmente cuncentrata nantu à l'intrattenimentu, ma avà cuncentrata più nantu à a cumunità, i rapporti suciali è di salute.Un scrittore natu, crede chì l'educazione hè u più grande equalizer.In u ghjugnu 2021, hà graduatu da l'Università Namibiana di Scienza è Tecnulugia (NUST) cun un diploma di ghjurnalismu.L'epitome di a perseveranza, hè un registratore di ghjurnali dapoi u 2013.


Tempu di Postu: 12-Nov-2022