gew

Soluzione Defiance: Act 3 |Una guida per risolve tutti i puzziche

I mostri diventanu più aggressivi è i puzziche sò solu più difficiuli quandu ghjunghjemu à mezu à u Disprezzu.
A sopravvivenza diventa più difficiule in u terzu attu di Scorn.Aduprendu u vostru martellone è a pistola, batterete nemici sempre più putenti.Sì un cadaveru lentu è curruttu, ma site prontu à piglià un veru nemicu chì spruzza l'acidu.À a fine, pruvate à migliurà a vostra pistola per pudè cummattiri più facilmente i nemici più duri.Sì avete munizioni.
In a maiò parte di l'Attu 3, avete aduprà a meccanica per spustà i dispositi simili à pod.Cunduceli giù, su, intornu è sopra l'ostaculi - tuttu per custruisce un ponte è caccià l'ascensore da questa facilità infestata.Sè vo site inghjustu cù qualchi puzziche difficili, cumprese un paru di puzziche faciuli fastidiosi (chì sò in realtà più faciuli di ciò chì parenu), avemu una guida completa in l'Attu 3 quì sottu.
Passage of Act 1 |Passage di Act 2 |Passage of Act 4 |Passage di Act 5 | Moving Faster, Guarigione & Gun | Moving Faster, Guarigione & Gun |Move più veloce, guarì è arma |Move più veloce, guarì è sparà |Cumu saltà scontri cù i nemici
À u principiu di u terzu attu, esce da l'ascensore è scopre trè direzzione.U caminu à manca hè bluccatu da una porta chjosa.
A porta à u nivellu 2 hè avà aperta, chì porta à crescite più carnuse.À u fondu, aduprate l'interruttore per turnà e pale di fan, chì accende u sicondu switch.Aduprate stu cambiamentu per sbloccare a strada superiore - torna da induve avemu principiatu.
Quandu si parte, un secondu nemicu appare.Stu Spitfire hè principarmenti un attaccu à distanza è aghjustà u so tiru anticipendu induve vi move - finta di spustà a manca / a diritta, poi ferma.Cambia a direzzione, avvicinassi è colpisci cù un martellone.
Ritorna à a stazione [Door Unlocker Upgrade] - l'accessu hè avà liberu.Questu porta à un grande atrium.Aduprate l'interruttore à duie mani per spustà a gondola in u locu, poi stà in l'internu è guidate versu a vostra prossima destinazione.Andarè à l'altru finale di una stanza enormosa.
Per d 'altra banda, aduprate i cuntrolli di u faucet per caccià u baccelli appiccicati è pulizziari a crescita carnosa è appiccicosa.Questu porta à una altra rampa guardata da un nemicu à quattru zampe.I nemici sò estremamente difficiuli di esquivà in i corridoi.O scappate davanti à ellu o pigliatelu fora di u corridore per luttà.
Quì sottu truverete una grande gru cù cuntrolli!Risolvimu u primu puzzle principale di sta sezione.
Ci hè una grande garra di gru nantu à a piattaforma in forma di barca à u livellu più bassu.A macchina hà dui cuntrolli - unu per a grua è unu per l'elevatore.Pudete alzà / calà l'elevatore per arrivà à l'atrium chì avemu principiatu prima.
Ùn pudemu micca ancu aduprà taps.Invece, si move à a manca di u controller in un'altra stanza cù una griffa giganti à mezu.Ci hè un pannellu di cuntrollu à a manca, ma per avà pudemu ignurà.
Da a casa di l'artiglia, testa versu a gondola appiccicata in u succulente sprout.Lascià è andate à a sala di cuntrollu.Aduprate l'interruttore per tirà a gondola fora di u boscu per cogliela.U nemicu appariscerà à a vostra manca.Pigliate a cura è andate sopra - davanti truverete una stazione di guariscenza.
vi tuccherà.Ci hè una falce à u latu manca di a stanza vicinu, è una grande criatura ghjustu davanti.Scunfighja Spittor prima - ci vole solu dui colpi.Duvete uccidelli perchè u corridor di uscita genera un secondu quadrupede in u vostru percorsu.Ritorna à u corridore è cumbatte in a stanza grande.
In u corridore scuntrà un altru novu nemicu.I tentaculi nantu à u tettu spit acid - lavatu da ellu.Cullà nantu à a rampa è truverete un altru Chicken Spit.Dà dui colpi cù u trapanu elettricu per sguassà.
Avanzate, ghjunghjerete à l'ultimu switch à duie mani chì alza a gondola.Dui quadrupedi appariscenu, cusì preparate per una lotta.Riturnà in a grande stanza per cummattiri - aghju attaccatu quellu à a manca quandu hà spawned, ritiratu, tiratu fora è scunfittu u sicondu in a stanza prima di cambià.
Semu avà in cima di a camera d'artiglia.Passà u latu oppostu è utilizate l'interruttore di cuntrollu per spustà l'elevatore.Si moverà automaticamente su è giù.Aduprate u telefuninu per attraversà u latu oppostu di l'ultimu pianu di a stanza.
Parechji nemichi spuntaranu dopu à cullà l'aghjurnamenti di pistola.Assicuratevi di ricaricà a vostra pistola [X/Square]!A pistola facilita a tumbà trè nemici da una emboscata.Scunfighja i pedi di pollo prima.Sò difficiuli di esquivà è piglianu solu dui colpi per sbattà.Aduprate i mura cum'è coperta.
Aduprate u switch per uttene [Control Joystick] dopu avè finitu u puzzle.Pigliate u [Control Lever] à i cuntrolli di l'elevatore chì avemu usatu in a stanza prima.
Ritorna à u cuntrollu di l'elevatore - quellu cù trè slots - è cunnette a seconda palanca.Questu apre u pianu di fondu.Pigliate l'ascensore è scopre.
Trè nemichi apparisceranu sottu.Se pigliate l'ascensore, u nemicu sparirà.Davanti truverete un secondu puzzle è una stazione di guariscenza.Pigliate a tarifa di trattamentu è risolvemu u secondu puzzle di serratura di luce.
Inserite l'ultima barra di cuntrollu per sbloccare a capa di fondu di a camera di cattura di a gondola.Avemu quasi finitu.Andate à u livellu più bassu è vultate à a stanza di l'artiglia.Avà pudemu infine compie u puzzle di a piattaforma di gru chì avemu trovu à u principiu di a scena.
Pallet in locu.Ritorna à a piattaforma è entra.Lascemu infine stu discarica.Ùn mancate micca a stazione di munizioni nantu à a strada à a diritta - hè piena di pianti rossi prima di ghjunghje à a rampa.
Cuntinuà a caduta mentre a crescita s'intensifica.Cambia à u trapanu per utilizà l'interruttore per a stanza murata à a diritta.Questu vi permetterà di riajustà a fence nantu à a pista - ùn ci hè nunda, cuminciate da quì.
Fate u vostru caminu in u passaghju è truverete una criatura toru - un putente nemicu attaccante.Uccidelu prestu cù a vostra pistola.Davanti, ghjunghjerete à un altru interruttore di perforazione per turnà a fence nantu à a passerella.
Aduprendu u quartu interruttore portarà à a stazione [Door Unlocker Upgrade].Avà pudete sbloccare e porte di livellu 3.Sapete ciò chì fà - vultà à l'ascensore.Aduprendu di novu l'interruttore di perforazione, incontrerete ancu un secondu nemicu di toru.S'ellu vi manca munizioni, basta aduprà a camera tonda per scappà.
Esci da a porta di u livellu 3 è ùn mancate micca a stazione di guariscenza.Entra in l'elevatore è finisci nantu à una roccia misteriosa - pudete andà avanti o à a diritta.Basta à andà in un modu, altrimenti duverete perdi munizioni nantu à doppiu mostri.Tutti dui portanu à scontri cù i toru.Sì avete munizioni, sguassate o scappate è utilizate l'uscita.


Tempu di Postu: Nov-01-2022